TRE DAGAR SEN

oj goschhhh , hej matilda här och det var faktist tre dagar sen ni såg nånting från mig här och tre dagar sen jag träffade evelina med!


jag har faktist haft massor för mig här får ni lite kortfattning









förlåt solairum inte solarium *

idag slutade jag 12.50 har varit hemma nu sen dess och jag somnade i soffan,

är så himla otroligt trött jämtochständigt nutiden all day long , skönt med lov next week :)
gossip girl är på kanal5 nu till klockan 17.00 missa inte .
såg vad du skrivit evelina , det är lugnt , love u to  ehehe

mamma och teddy kom hem nu så jag ska väl byta om till ridkläder och dra upp till stallet , mysigt faktist så mycket som jag längtat
hörs sneare om vi inte skiter i bloggen isåfall ser ni inte mer här för känns lixom onödigt ! =P

/matildaa


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0