svar på frågestunden






varför slutade matilda & sara rida? och du oxå eve? 


(evelina svarar:) jag slutade rida för att jag inte hade tid med mina hästar eftersom att jag bor på gård. jag hade även tävlingshästar så jag hade ingen ork eftersom att jag hade läxor det var mycket bråk hemma och alla kompisar som tog upp mycket tid. dock rider jag ibland & jag ska även börja ta hem hästar igen efter jul!

(matilda svarar:) jag slutade rida för ungefär två år sedan , mitt livs misstag! Jag slutade för att jag började träna och tävla på högre nivå och det vart för mycket träningar för mig i veckan som helt enkelt gjorde att jag blev tjurig när jag skulle till stallet och jag på något sätt tröttnade, att kunna göra saker som alla mina andra kompisar gjorde lockade såklart oxå! Jag har kvar min ponny och ska börja rida honom om cirka 2veckor.
Kan inte förklara jag längtar så redan att få tillbaka mitt gamla liv.

(sara svarar:) jag slutade rida p.g.a jag ville ha tid för annat, jag orkade till slut inte åka till stallet varje dag och tröttnade. Jag och min ponny hoppade bara. Vi tävlade i elit laget och msv-b. Jag ångrar mig än idag att kag slutade. Ponnyn vi sålde går idag SM.



var det sara som hoppa och matilda som red dressyr eller tvertom?

(matilda svarar:) Sara red bara hoppning , det var det enda Sara tyckte var kul!
Jag red både dressyr och hoppning , islutet red jag officiellt bara dressyr p g a att min ponny hade mest kapacitet i den grenen .


varför var ni på polis förhör?

vi var på polisförhör p g a en misshandel som hände för ett par veckor sedan! ( vi var inte "misshandlarna" 



hur får man såna sjukt fina lockar? och med vilken slags tång ?;)
vi använder tre olika sätt:
trippeltång från obh nordica
locktång olika märken
frisörplattång (brukar locka ''framsidan'' på håret med det)


på den här bilden har evelina använt alla tre metoder med ett bra resultat!



när förlora ni oskulden?
- privat


hur gammla va ni på eran första fylla ? :)

(evelina svarar:) Jag var 15!

(matilda svarar:) Jag var 14 år!

(sara svarar:) Jag var 14 år!



hur kommer det sig att alla komentarer på detta inlägg är av samma ip nummer? ;P den enda frågan som är värd att svara på!
alla komentarer på detta inlägg är inte av samma ip nummer? kul att skriva saker till sig själv som man redan vet om? HAHA patetiskt.


hur gammla är ni???
evelina- 17 år
sara- 15 år
matilda- 15 år


Så patetiskt att ta bort komentaren då? som om man inte fattar att det är ni själva som lagt upp komentarerna?! haha..
någon som inte får nog av oss? oja, älskar avundssjuka människor <3


När förlorade ni oskulden?
- personligt


När var eran första fylla?
redan svarat på där uppe!


Har ni testat droger?
nej det har vi inte. Vi är för fräscha för det.


/ HOTTEMPTATIONS


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0