skönhetsingrepp

japp det är exakt vad jag (evelina) ska göra. mamma beställer tid på måndag, sen så ska jag dit när jag får tid och fixa lite fel, och nejnej, ni får absolut inte veta vad det är huhu.

jag ligger i valet&kvalet, ska jag strunta i bloggandet eller ska jag fortsätta?
känner nästan ingen mening med det längre, kul att blogga med sina bästa vänner som inte ens är de längre då vi bråkar? INTE KUL. men jag får se, om jag ska förtsätta så ska jag keepa hålla glöden uppe, och provicera som helv*te då jag vet hur många av mina gamla kompisar som hatar det. plus att det är folk som jag är största bitchen som inte vågar snacka med mig. haha, så sjukt kul är det.


och ni skulle bara veta så SJUKT mycket jag har att skriva om, asmycke skvaller och grejer. jag har inte festat på en månad nu så jag har suttit hemma och sugit in massvis me grejer att snacka skit om. vänta ni bara, men somsagt jag står i valet& kvalet om jag ska fortsätta eller inte.






Hottemptations Kommentarer
Postat av: crille!

du ska fortsätta eve<3 gz btw

2009-10-03 @ 22:17:28
Postat av: evelina

2009-10-03 @ 23:31:59
URL: http://hott
Postat av: evelina

sv till crille: tack <3

2009-10-03 @ 23:32:40
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A

vi ska fortsätta med bloggen tycker jag och TA TAG i allt ! gumman <3

2009-10-04 @ 21:47:25
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0