nattinlägg /matilda

hejhej bloggen

nån mer än jag som är vaken? nae tänkte väl
ingen orkar ha sån go i kroppen som jag , men så äre ju när det
är lov , man lägger ner energi på så mycket man kan för att hinna så mycket som möjligt
på den hära veckan , min åsikt: överskattat!

idag vart en överchill dag , eftersom vi har lanat i två dar så är jag ganska trött!
caroline drog runt åtta tiden , efter det har jag och jesper flummat runt på moppen
vart och köpt cola och choklad, man lever ju bara en gång ;)

har nyss lirat cs med carro danne och jespeer , sen sett skräckfilm nu!
funderar på att gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen , jesper sover här inatt btw!



ser ni vampyr tanden som sticker fram där jag pekar?
uh it's haloween baby
!



först bädda vi ner lilla teddy ..  (han har sin snuttefilt över sig)



teddy låg inget bra tyvärr , och nu ligger båda och susssar, cutiepies♥

godnatt!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

har matilda & sara löshår? :) isf hur är ert riktiga hår? visa de ngn gång :) & visa hur ni sätter typ upp ert löshår i ert hår & visa typ hu ni fixar ert hår typ :)? tacksam! pusssssss älskar er

2009-10-30 @ 22:17:04

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0