Morsning.hos simone /Sara

Igår åkte Matilda och jag till Simone där Emma var med.
Vi såg idol osv. Sen följde vi Emma hem och gick förbi Carro och dem.
Jeppsson hängde med tillbaka hit till Simone,
Vi såg filmen (i taket lyser stjärnorna)
Matilda, Jeppsson och jag sov över här inatt hos Simone.
 Vi var nyss ute och tog morgon ciggen. Ska ta 11:30 bussenhemnu snart.
 Pussi från Simones dildo haha


Jag, Matilda och Jeppsson soooover.


haha jag, Emma och Simone igår


Jag, Emma och Matilda. hujedamig vad kallt det var!!






Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0