lördag=vånga /sara

Efter jag vart i linköping med Mamma kom Jossään hit.
Vi var här ett tag sen tog vi moppen till vånga hem till Fredrik.
Där var det folk, men vi hade ju inte så kul, vi hitta inte på något oh göra :O
Jossan, Fille, Stoffe och jag åkte hem till Peppe. Så var vi där ett tag yao!
Nu är jag som en isbit. Ligger i min säng och fryser ihjäl.
Tror ni det var varmt att åka moppe med leggins och utan vantar?
nej. inte ett skit som är varmt. men börjar bli varmt nu efter en timma...
Ae fan klockan har rullat fort nu, ska bah dricka upp coolan i mitt glas sen släcka lampan.

Juste Jossan körde ner i ett dike oxå och vi fick soppatorsk en gång HAHA!
vi är nog bra . puss gonatt iallafall ♥

Zorry no pics, men fille tog lite med jossans kamera . huum
dem är värda att skickas till min data iallafall. vet ju att ni vill se lixom.
ALLT FÖR ER BLOGGBEBESLÄSARNA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: lisa s

söndag = vånga också tycker jag ! :O kunde inte komma till john i fredags ;@ :/ men tror att det är fest idag så kom då ? :) <3 /lisaa

2009-10-25 @ 14:23:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0