hemma dag idag!

hej alla* bloggläsare, evelina här!

idag har jag tagit en hemmadag och sjukanmält mig, jag har en muntlig redovisning som guide imorgon klockan tre så jag måste vara hemma och plugga på det väldigt mycket. fredag har jag även muntlig redovisning om Carl Larsson så det blir en hel del att göra idag.

jag vet att jag uppdaterar allt för o- ofta, men det är för att jag är hos mamma mest och där är datorn sönder! just nu är jag hos min syster så nu kan jag uppdatera en hel del!




där har ni min dag!
pusspuss/ evelina den fina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0