godmorning sunshines/ evelina

jag vaknade precis av att två av mina katter bet på mig haha. jag tänkte gå ner och äta frukost och sedan gå ut och springa några kilometer så kroppen blir snygg! idag blir det en hemma dag hade jag tänkt, skulle sitta bra med massvis med godis & sånt men nae inte på en måndag va?

idag så har jag ytterst lite grejer att göra, så som städa rummet damsuga överallt fixa i min gå- garderob och ao inte så mycket mer i think? laga mat och sånt gör jag varje dag så det står inte med liksom!

see you later biatches :)
/ evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0