godmorgon fredag!/ Matilda

jag har druckit kaffe och duschat nyss , blåst håret och valt min outfit today!

nu ska jag ut och ta en cigg med sara, sen drar vi in till city.
ska köpa ny mascara och lösnaglar idag , i need that!
Sen börjar vi Jobba kl14.00.
Sista dagen FUCK!
Skulle dock till Närpolisen angående "misshandeln" som hände för ett tag sen
idag kl13 men blev inte så , panik och pappa kommer bli arg ;/

Här får ni nåra bilder på min snygga Outfit! :)


    haha mina ögonbryn ofixade och förlåt för linnet slank ner!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0