Bilder från igår / Sara

Vi åkte in till stan, Till Jimmys lägenhet och förfestade med lite folk.
Sen tog vi tåget till Blacka till en annan fest. Massa vi kände.
och tlutade med att min mobil, busskort, bankkort blev snott :(
Men jag tyckte resten var skit kul och vi borde göra om det :)



Här är alla grilsen jag var med igår :)


Fanny, Ebba, Jonna och Bella!


Tilda och Bella!


haha omg. Ebba, Fanny, Jag, och Jossan!


Ebba, Jonna och Bella!


det ni ser: Jonna, Jossan och jag


Fanny, Tilda och Bella!

Tack till Disa som skickade bilderna,
 Bella och Jossan måste med skicka ;)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: disa

hihi så lite så:) men tack för en riktigt lyckad kväll :D och som jag har sagt, stackare för dina saker som blev snodda :(

måste göras om tycker jag med xd

2009-10-17 @ 15:31:22
URL: http://disaroxner.blogg.se/
Postat av: bella

fett kul med er twins och dom andra!

säg bara till så skickar jag bilderna.

puss<3

2009-10-17 @ 16:49:37
URL: http://bellafelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

As kul hade vi fan ! :) men jag ser SVINFET ut på sisda bilden ! ;O

2009-10-17 @ 17:28:03
Postat av: Anonym

As kul hade vi fan ! :) men jag ser SVINFET ut på sisda bilden ! ;O

2009-10-17 @ 17:28:27
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, följ jätte gärna min blogg med bloglovin är du snäll :)

2009-10-17 @ 23:07:33
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0