Tur man får vara hur snygg som helst hemma!



Det vart bara att dra på mjukisdressen nudå, tråkiga vänner man har idag!? ;/
Hemma kan man ju somsagt gå klädd i vad som helst
även fast jag inte vill det idag för är hur sugen som helst på party! sucks


Haha ser ut som jag har värsta bullen på magen
Men vi skyller på att tröjan är stor och jag käkade nyss ;)

säg mig nu läsare, har ni roligare än jag just nu eller vad görni ikväll?
Inte så svårt att släppa en sån kommentar right :)

Kramar Matilda

Hottemptations Kommentarer
Postat av: simone

hej matilda!

jag sitter, eller nej jag ligger här i min säng just nu. Inte ens klivit upp på riktigt ännu. Fortfarande nattlinne, fortfarande morgonfrillan, gårdagens utsmetade smink. i love it! ... not :D <3

2009-11-14 @ 21:15:29
URL: http://sajmone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sitter hemma också tyvärr, alla har tydligen massa annat att göra haha. kan bli så ibland. men tråkigt att sitta hemma när man är fest sugen. så jag fattar precis vad du menar... men hörru båda dina andra kompisar som har den här bloggen ska ju ut å festa, varför va du inte med dom då?!

2009-11-14 @ 22:37:19

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0