svar på fråga/ EVE




(jag och flash hemma) den hästen kunde inte galoppera/ skritta när den kom till mig, den va totally vanvårdad typ. mamma hade kört hem den när jag var på resa.
nu har den både vunnit dressyrtävlingar och hopptränar med sin nya ryttare.






min förra ponny alle och jag. min bästa vän va de här,
fick hem en häst som aldrig hade varit ute i skogen eller i en hage. hade endast gått på gångband/ skrittmaskiner och stått på tävlingsstall. jag gjorde så att alle fick ett ''häst-liv'' som han verkligen njöt av.
har nog aldrig haft ett starkare band med någon häst/ ponny fasst jag har ridigt ca ett 30- 40 tal hästar under olika perioder, både korta och långa.





jag saknar det här livet sjukt mycket kan jag lova.

/  E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0