stan m jessica idag/Sara

Slutade skolan 15:20 idag. lång dag.
Vet inte vad men Jessica gör mina skoldagar korta haha ;)
Iallafall efter skolan åkte Jessica, Matilda och jag in till stan direkt.
Vi käka på donken. värsta goda. Sen kolla vi jackor osv på stan.
Lite sugna vi blir på nytt. Hoppas på imorn alltså! hihi
Det blev fika på donken efter den stan runden sen igen. Love to svull mihi.

Snodde två bilder från Jessicas blogg från idag. Tyckte jag var rätt! :)

Jessica på donken.


Jag på donken.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: jessica

hähä we love to svull helt enkelt!(a) <3

2009-11-04 @ 22:38:58
URL: http://jessicahiltunen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0