sjuk & kim k/ EVE

 



här får ni en liten gammal  bild på moi (evelina)

jag har precis kollat klart på keeping up with the kardashians. där tex kim kardashian är med, och hon är blond nu, det känns lite fel då hennes svarta hår var att dö för ungefär..

jag sitter ialf här och äter masssvis med dumleklubbor och tarragona choklad. min syster har faktiskt kirrat en hel kartong dumle och en hel låda tarragona utav en som jobbar på marabou .. muuums!

jag känner mig sjuk också , inte kul.  jag hade ont i huvudet förut men det släppte när jag va ute och sprang. sedan så har jag ont i öronen och halsen men sånt är livet. den här helgen ska de nog bli fest helg ialf!



 
blond vs svart, vad är finast? den lite mer åt blonda färgen- håret var snyggare än vad jag trodde faktiskt! tänk om jag skulle ha svart hår, hur skulle de se ut egentligen? ..

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0