problem & kissi*? / EVE

alla ni som läser bloggen har nog olika problem varje dag, det problemet jag har imorgon är att ta mig till skolan, alla tror nog att jag är a gal' som inte har några problem alls? men joho ni, imorgon måste jag försöka fixa skjuss till skolan på något sett, jag börjar 8.10 och min mamma jobbar natten , så jag kanske är i skolan imorgon vid .. halv 11? tyvärr finns ingenting att göra så jag struntar fullständigt i om jag får frånvaro. so, that's it , imorgon är skoldagen till 16:40 så himla segt.


  • & nu, lite kissie .. det här vet jag att ni gillar, S K V A L L E R !





några förändringar hon gör på sina bilder? tycker hon borde träna på photoshop lite mer. dock har hon sjukt många besökare, en hel del är nog för att de vet att hon inte är lika snygg i verkligheten! man ser t o m att hon sparat bilden som en kopia eftersom att den är omgjord, haha. fail babe nog älskar vi alla henne ialf så jag ska inte trycka ner henne då hon provocerar sjukt bra, men om hon är fin? det vet jag inte riktigt!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: ellen

hahah XD

2009-11-05 @ 00:15:33
URL: http://bbellen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0