outfit / sara

Utvecklingsamtalet gick bra.
Mamma och pappa skilda sitter där och inte bråkar för en gångs skull :')
Är stolt över dom hihi. Har G i alla mina betyg inte en ända IG varning.

Efter åkte jag med mamma och handla mat och svull.
Sen skjusa hon mig till Jossan och så kom Jerre dit med.
Vi tre såg på film och sov och flum. hahah trögaste prickarna.
Jag såg nyss Desperate housewifes <3. och nu ska jag äta baguette och tonfisk röra.




Pennlockara i mitt hår

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt mjukisdress, var har du köpt den och hur mkt kosta den? puss

2009-11-26 @ 20:04:36

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0