musiktagg/EVE

musik al la evelina



nu är jag hemma ifrån badhuset, hahaha fyfan vad kul de va. drog fan av mig allt där ett tag .. ;o hahahaahah, sjuuukt kul. de ska göras om kan jag lova, jag har mina idéer över vad som kan hända!

basse kommer snart också, vi ska göra taco. mmmmums vad gott! idag är det idol också, vem tror ni åker ut? jag tror ialf Erik vinner för han är överlägsen!

jag skriver lite senare, ska mysa liiiite med one kind of guy now.
PUSS/  E V E L I N A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0