mer lördags bilder /sara


Jag och Jossan




Lulle och Jossan.


David, Jerre och Jossan. Hos Franka :)


Emma och Jeppsson hos Franka.



Thato, Jossan och Simone påvääg


nya kattlådan jueee. haha


vi lira gh =)


lulle , jossan och moi . haha


någon mådde bra ;)


Simone and Jesper


Emmelut


cool bild va? ;) ;) simone matilda & jesper


jesper och matilda ;D


haha !


Hottemptations Kommentarer
Postat av: jossan

haha, drågad? (:

jag dör fan, så sjukt fula men ändå roliga bilder. Och jag någon mådde vädlidigt bra (a)

puss på den kvällen <3

2009-11-15 @ 21:10:16
URL: http://jjosefinefransson.blogg.se/
Postat av: simone

oh jisses så jävla snygg man kan vara :o jag dööööör! måla över mitt fejs ? :( <3

2009-11-15 @ 22:36:42
URL: http://sajmone.blogg.se/
Postat av: m

vad håller jossan på med? ;s serriöst är hon nken på den bilden?

2009-11-16 @ 16:26:30

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0