me right now/ EVE





jag kom nyss hem ifrån sebastian <3.

imorgon är det skola! kuuuuuuuuuuuuul eller inte, jag ska nog sova länge och strunta i att fixa mig, finns endå inga snygga på eber så, whatever liksom.. känner inte ni också att ibland vill ni ha en dyngfresh och fin stil som till exempel de på the hills , eller ''lauren conrad stil'' som många säger? och ibland att ni vill ha baggystilen med chinos eller något liknande med feta snygga t- shirts & mössa/ keps? och ibland bara mjukisbyxor och linne med en tröjja och bara soft stilen?

jag får jämt beslutångest men jag orkar seriöst inte bry mig längre, jag har haft nästan alla stilar så nu blir de mer mixade, det är mycket mer skönt och jag kan ha på mig nästan vad som helst och kan ändå jobba stilen liksom ;) haha

ibland blir de nog chill.. dyngskönt!


idag har jag förövrigt fikat med sky och carro, mys!

/ E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0