me right now/ EVE

 




tjo biatches.
jag missade bussen och glömde mobilen hemma om någon undrar vart jag är. jag drog till carro istället så tar jag en buss så jag är inne till 10 i skolan!

hjäääälp vad många de va som ville träffa mig ikväll, funfun!
dock glömde jag ju mobilen så ingen kan få tag på mig haha.. men ni ser nog mig endå ;)

ciao sötnosar/ E V E L I N A


Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

du sabba min sovmorgon ;)

2009-11-27 @ 00:19:04

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0