jag lever mitt liv / EVE

de flesta brukar oftast se mig som den dära glada, spontana och galna evelina som kan nästan göra vad som helst för att få till en bra kväll mm. jag lever efter den ''livsstilen'' att man ska göra det man känner för just i det tillfället man är i utan att bry sig om vad andra säger eller konsekvenserna just då liksom. sånt som att våga stå för vad man känner / tycker, tänker och vill, har en del människor väldigt svårt för och då brukar folk sprida idiotiska rykten just bara för att de är så avundssjuka på att man själv har ett liv som man kan stå för att man har ''skapat'' själv.

det som jag har skrivit tänker jag på exakt varje dag. och jag blir så sjukt j*vla sur på folk som måste hålla på och snacka skit bara för att dom vet att man har ett bättre liv än de själva. och jag lovar er att om ni vågar stå för vad ni känner och tycker så kommer det lyfta er sjukt mycke. orka gå och trycka ner folk? för jag tar iallafall inte åt mig ett skit, jag garvar bara åt det.

och jag tror att de flesta inte riktigt vet vart dom har mig längre, eftersom att jag har börjat umgås mycket med nytt folk och sådär, och då ska de sura lite extra mycket för att få uppmärksamheten som vill ha. jag har typ ingen vän som vet exakt allt jag gör och vilka jag är med just nu.. lite kul tycker jag, spontant och roligt är såååå bra! 

de här låtarna är dyngsköna och lyssna på texterna, så exakt rätt och klockrent 


jag skrattar idag- Ison & Fille



high on life- Henok Achido


KE$HA- Tik Tok


let it rock- Kevin Rudolf ft. Lil weezy baby ♥

lil wayne är klockrenaste yap!

/ E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0