Grey's, absolut bäst!

Hej alla sötnosar där ute!
Jag har vart hos ponnyn min nu , red i regnet vilket vart himla kallt men vad gör man inte ;)
Har märkt att ni kanske inte tycker är lika roligt att kolla in här!
Bitch stilen ska inte tebax men vårt nya fräscha oss och egen stil ska tebax här
så vi väcker liv i vårt folk här igen haha.
Vet ni vad jag älskar med onsdagar?
Att mysa ner i soffan med massa godsaker framför tvn och se bland en av världens absolut bästa serie
GREY'S ANOTOMY . varenda j*vel av dom spelar så grymt bra, love them!
 oups nu är reklamen slut , kl 21.00.22.00 på 5an :)



pusss från mig matilda

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0