down down down / EVE



klockren låt som man lätt får på huvudet haha :)

jag kom nyss hem, är lite ganska sådär bakis. kvällen var jättekul & slutade som alltid att det kom för mycke folk och allt va tydligen mitt fel, men så är de när man står i centrum haha ;)

så jag drog till stan och träffade lite peoples. tack för kvällen brudar ialf! jag tänkte ta en dusch nu och sedan fixa mig, för ikväll ska jag på bio med malin! hon bjuder mig, så klart jag inte tackar nej fast än jag är sjuk och har sjukt ont i min rygg och ben. tjullahopp influensa?

vi hörs senare, för jag ska kolla på alla inspelade program på tv & få lite inspiration för klädval ikväll!

 
sliiiiiiiiten söndag? hellyeah


ojuste, jävligt moget utav den personen som har brutigt sig in på mitt spotify och tagit bort alla låtar i mina spelningslistor och skrivit in en låt som heter ''blondin på villovägar'' istället. haha, folk som är lite avundssjuka på mig på ett eller annat sätt!  först bdb sen min msn och nu spotify, i know u like my music men hallå seriöst. haha



/ E V E L I N A :) ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0