äntligen .. / EVE

äntligen är jag hemma ifrån alla saker att göra i sk ''stan''. först skola och sen jobb tills nu, *puh* ,  nu har jag skurit upp 2 avokado & 2 kiwi " rostat två mackor med salami på som vi köpt av ronya (nivet såna man säljer ifrån skolan) sjuuuuuukt gott!

nu tänkte jag sätta mig framför tv:n och chilla där lite medans jag äter, för jag är heeeeelt slut!

 
jag och mitt fina ben just nu!




mitt fina rum (man ser dock inte så mycke, men de är typ kläder överallt ÅH!)


jag skriver senare, måste keka och ta de lungt nu! :)
PUSSIFRÅN MIG FUCKERS/ EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0