utkasst / sara


teddy&jag,suddigt men vi är gulliga| jag ibilen idag påväg till lnkp,mkt härligt med bara ben

idag blev det gå upp ganska tidigt, mami sanna tilda & jag åkte till linkping.
tog pass, köpte massa hundgrejer hämta upp jeppsson käka på donken
 sen till valpen som vi åkte och hämtade idag som nu ligger på mina fina ben och sover.
han pep & gnällde förut när vi vid 10 tiden skulle försöka få han att somna men han
vill ha sällskap så han har slocknat här, & jag har inget emot det vår lilla teddy vaaalp.
onsdag som klockan slagit blir det att träffa evelina den fina, hottit yaap.

dagens outfit:
hög blommig kjol från monki
vitt linne med knappar framtill från ginatricot
bruna gladiator skor höga från skopunkten
håret lockat med "korkskruv-tång"

Hottemptations Kommentarer
Postat av: klara svensson

oh vilken söt hund, såg er på stan idag, vågade inte gå fram och hälsa .. ni va så fina!

2009-06-25 @ 04:00:18
Postat av: sara

svar: klart vi var fina, du var inte den ända som skulle kommit fram det kom fram flera stycken! kom fram och hälsa nästa gång puss.

2009-06-25 @ 12:49:26
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0