matildahär , long time ago

hej på er babes!
ber äckligt mycket om ursäkt att jag inte bloggat men har haft fullt upp med min pojke och sånt och det tar sån tid för mig att blogga, hah iaf vad han tycker .
den här veckan som vart har jag saknat evelinaaa , vart på bio tre kvällar irad , rekomenderar "baksmällan" som jag såg med milla och sara, galet rolig . sen har jag spelat laserdome , festat och haft en ganska sådär bra midsommar, kollat på vår lille hundvalp som sara lagt in bild på där nere , teddy ska den troligtvis heta den kommer nu  i veckan.
bildeeeer laddar jag upp nu nåra stycken från avslutningen midsommar och fest  .
jag hoppas ni haft det bra, och jag vet att ni saknat mina inlägg , hih
kyssen på er då nu ska jag käka frulle och se på casper med jesper och sara!
/ mmmatilda <3


       
      

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0