glass på halvars & direkt hem ! / eve.

 
i hope you like my brown legs , för dom är jäävligt fina .
även många komentarer om min röv på sistonde hehe, jag vet att ni vill känna law.
även glassen va super god, och visst klart de va jag som startade trenden tuttifrutti ist för
saltlakrits som va förra året.  men visst gillar ni tutt- i - frutti?
 



nu är jag precis hemkommen från stan, åt en glass på halvars som ligger i stan med josefine & hennes kille sebastian.  skulle träffat en men de blev massa strul så vi tar det en annan dag! jag ska släppa sängen nu efter att jag har gått ut en snabbis, för inatt sov jag endast 3 timmar då natten va helt galen i åby!     

skriver mer imorgon, ska jobba klockan 13 till 16 ungefär sen träffa alla killarna och spela beach volleyboll . sedan blir de mina twins troligen , men somsagt de får ni höra imorgon! 
hoppas de blir lite kläder imorgon med, tar med och tar kort isf, så ni får lite inspiration på fina kläder gulleS.  

pusspuss / barbie .


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0