för de ä glassigt / matilda

men tjatja på err!
ber hemskt myckt om ursäkt för dåligt bloggande .
igår vart vi skapligt bruna och vi drog till sörrping på kvällen med folk
chillade vid kanalen med lite cider & bira sen skjus hem till eve och vi såg på pirates of the caribean, ursäkta stavingen om de är fel *
ni kunde inte haft roligare än vi , cause we have always the best times.
idag har vi stekt , sen var sara & jag istan med lite folk och jag följde jag med jesper och handla kläder
hem och solat efter det igen och lekt massa med lille teddy hih  .
nu ska jag fixa mig så jag blir super snygg och käka sen bär det av till blacka och träffa massa folk , fest hos franka !

lägger ut en bild på en jättegullig blommigklänning från gina som
förhoppningsvis blir min på måndag .
lägger in mer bilder från veckan inatt eller imorn för har superbråttom nu
pussss barbies


Hottemptations Kommentarer
Postat av: amanda ljungfäldt

jättefin klänning på en jätte fin tjej! :)

2009-06-27 @ 18:33:19
Postat av: matildaa

sv; tacktack :)

2009-07-01 @ 03:44:37
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0