evelina här igen ofc.


hej fuckeeerrs, visst var jag snygg i bilen påväg till danmark?  nu är det söndag ialf och jag är såå trött har såå ont i huvudet och såå ont i magen, men de är så de är när man är barbie . 

utan smink på bilden och ändå har jag så fin hy, helt perfekt .   synd för er som har massa finnar och skit, köp clearasil! jag har aldrig finnar och jag har aldrig använt något fucking medel , men ni som har finnar men som inte har gjort något åt det , ett tips. gör det,  alla tycker ni är äckliga :)   aja nogpratat om er finnplyten, klockan är halv 12 och jag och josefine tänkte dra oss mot åby.   hejdåhejdå!

pusss&kram /  evelina den fina.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0