eve här ! ska snart ut och måla husfan!

 
                                                                                         jag just nurå, nomakeup .. whatever

hej halloj alla läsare! jag kom nyss hem från sara&matilda, hade sjukt ont i huvudet inatt och imorse så jag kunde inte åka till skolan, fan! sara tog en tidigare buss än matilda till stan så vi drog och käka en pizza.  pappa hämtade mig aldeles nyss och vi åkte till appoteket och köpte nytt förband till mitt fucking sår ..

nu har han något damp så jag tänkte gå ut och fortsätta måla på de jävlahuset så jag får mitt löshår om två dagar!
pusssssssss/ eve <3

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0