eve här! / kom nyss hem till josefine !

hej blondiner, bruntter, rödhåriga , smala, feta medmera! kom nyss hem till josefine  ifrån skolan somsagt, fick reda på att jag fick ig på sista matte provet och slutbetyg i samhäll+ geografi = G. yesssssssss , jag fick ialf dubbelt så mycket poäng än josefine,  haha sopa!

    nu ska vi snart dra till stan igen och sen till söderköping och hämta min snygga klänning, den kommer lysa upp kan jag lova!    sedan ska vi till smedby och sova med lina i någon lägenhet, går nog ut och träffar alla coola smedby bor lite senare, dator finns inte där men kanske uppdaterar i sörping igen!

saras inlägg under är helt korrekt , NI SOM INTE GÖR SÅ SOM NI LOVAT & NI SOM BARA UTNYTTJAR, DRA ÅT HELVETE. NI ÄR INTE VÄRDA NÅGONTING.



min snygga outfit JUST NU:

  • jeans : replay 1200 kr, JC
  • rosa tröja : 299 kr, bikbok
  • armband bikbok& gina ca 150 kr .

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0