evelina tycker till

 


-           sommarlov snart slut!

& vad ska man göra då? jo leva livet, festa, sova, svulla, leva spontant.  allt som man känner för. även på något sätt tror jag att alla känner att dom har ändrat sitt liv den här sommaren  och blivit som en ny människa liksom. snart är skolan igen och då börjar alla äckliga dagar igen! förj*vligt, men visst  kul att träffa alla kompisar ?   så alla torrbollar som inte vågar träffa nytt folk, erat liv är sjukt booring :)




-           ungdomar,   -15

har någon utav er någon gång känt som jag att världen håller på att gå under av äckliga fjortisar ele? utvecklingen (om man nu kan kalla det de) är sjuk. 95:or slåss , sminkar sig som idioter, horar sig och dom har precis gått ut 7:an? hur onormalt är inte de? när jag gick i 8:an började jag sminka mig, innan var man liksom konstig om man fixa sig något speciellt. visst jag har inget emot folk som har sex ellr unga som sminkar sig, men varför måste allt vara så jävla extremt?  det här stör jag mig på så jävla mycke aso, ooh hahha.






xoxo

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

sv till matilda. tack så mkt, förresten fin blogg! :)

2009-07-26 @ 22:49:41
URL: http://bellafelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger 17 åringen som är mer överdriven, fjortis än många. 50 lager smink, uberfixat hår...

haha! jaja, bra blogg föresten. underhållande minst sagt

2009-07-26 @ 23:01:08
Postat av: evelina

sv till anonym :): jo kul att du tycker bloggen är bra, ohvet du, jag bryr mig inte ett dugg av vad du skriver/ tycker. tycker bara att det är så kul att folk kan va så avundssjuka så dom måste lägga sig i, varför lägga tid på det liksom? kallar vi det liiiiiv, fuckno.

2009-07-26 @ 23:13:37
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: lollo

det här är ju pinsamt, det är ni blggare som borde skaffa ett liv

2009-07-27 @ 10:49:01
Postat av: evelina

sv till lollo: du är pinsam. eftersom att en blogg är som en dagbok bara att man delar känslor med läsare så är det väl pinsamt att ni trackar de? vem ska skaffa sig ett liv? hahah, tack för att du läser bloggen ialf! ;D

2009-07-27 @ 15:06:54
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar du dig själv då om det där med fjortisar?

2009-07-27 @ 21:03:28
Postat av: evelina

sv till anonym: also ni anonyma tror jag inte kan skriva ert namn för att ni är så jävla blinda, om du kollar inlägget står de -15 also FEMTON MINUS. ni är ju sjuka aso, och visst tro att jag skriver om mig själv, de låter rimligt liksom! tack för att du läser bloggen gumman :)

2009-07-27 @ 21:25:48
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0