tjingeling checka in ! /tilda

tja påer era turturduvor .
idag slagga jag till klockan tre , och då talar jag om enjoy!
vaknade av en liten valpis slickande och hoppande i fejjat , alltid skönt att vakna till det, eller vad säger ni?
var "valpvakt" till kl.sex sen tog jag och sara bussen till stan , träffadde cassandra och jesper golm , vi var och hämtade våra efterlängtade kläder hos nåra istan , irriterad på det dära alltså!
varför ska man sno sina " kompisars" kläder? så jävla illa , blir irriterad på att bara tänka på det så vi skiter i att skriva om det .
i vilket fall drog vi och sola sen  , jesperholm (inte min kille!!) hade sololja med sig så vi vart skapligt bruna , det tackar vi för!
jag  solning , mihhi!
träffade på sötaste blondinen evelina på stan med, men dock inte så länge för vi skulle med bussen hem vid nio .
har lekt lite med tedddy sen packat väskan till Halmstad som jag älskling och sara skulle åkt till inatt ,  vi skulle träffa saras pojkvänn Jk där och glassa omkring på tyresann tills söndag eller tisdag , men när mami skulle boka bussbiljett var bussen full så vi tar elva bussen imorn , är framme nångång på kvällen då! såg nyss att sara precis lagt ut det här EHEH men det får ni tåla ..
Jesper kom hit runt tolv inatt och vi har suttit ute på gräsmattan med nåra öl ochmysit  , lite najs sådära . grannarna joina oss ett tag med !
Nu ska vi sova hörreni för ska upp halv åtta imorn, och jag och jesper orkar INTE hålla oss vakna med sara ! vi behöver våran skönhets sömn . så godnatt på er !♥
slänger in ett inlägg imorn fall jag hinner annars får ni ha det så bra
och ingen av er kommer ha det bättre än snygga jag .


 JAG OCH JESPER


njut av bilden hähä!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0