svennebanan



ae ni jag tycker ju texten är sisodär klockren, är inte texten en äkta svenne då eller? även om jag är blondin och tänder mer på blattar än svenskar hah.  men jovars låten är a little bit old men hallåå den är ju klockren .

blondiee är i farten !




tycker ni mr; lil weezy är snygggg?


pussss/  evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Sandra!

Gud vilken fin blogg :) Riktigt mkt härlia saker att läsa om :) har en fråga :) hur gör du när du lägger upp sån där musik? har länge undrat hur man gör de :O

2009-07-20 @ 14:40:53
Postat av: evelina

sv till sandra: hej ! jag kan lägga upp i steg hur man gör så kan du kolla, de är nämligen mer folk som har undrat, men om du väntar i några timmar för jag ska till stan nu så kan jag visa! moshmosh . fortsätt kolla b-b-b-bloggen :)

2009-07-20 @ 15:06:55
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: alicia

lil wayne är HET

2009-07-21 @ 00:17:29

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0