soluppgångar ..


soluppgången idag laddade jag med lite bilder  . enjoy them!

nu har jag vart vaken hela nattjävlen , känns dte bra? jo sådära
alltså jag är inte trött :D hahah
tänker mest på samtalet man kommer få av evelina senare , MEN GÅ UPPP NU DIN FITTA och lalala (a)

ni får nog mer uppdateringar av mig snart , wait and see bitches puss/ matilda
                                                                                                                                                   

Hottemptations Kommentarer
Postat av: robin

vakna till "fitta" är väl inte det första man vill höra när man vaknar kanske , inte i dina fina öron iaf ;$

2009-07-20 @ 06:36:00
Postat av: evelina

sv till robin, heh. also de är skämt robin ;pp vi brukar säga våra små fina ord till varandra !

2009-07-20 @ 11:54:22
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0