shululu sötnosar / evelina

godmorgon snygga läsare! jag har nyss vaknat och ska börja jobba om en timme, så det här får bli ett snabbt inlägg. jag har inte mycket vettigt att skriva mer än att jag jobbar till 19:15 och sedan ska hem för att bara chilla med godispåsen hhuhu.   jag är fortfarande sjuk och det är så himla jobbigt att jobba där , men jag kämpar på trots huvudvärk, halsont & öroninflammation typ.  är de sommar så är det?  jag har inte festat någonting i sommar och de känns helt sjukt fel, brukar festa mycket mer när jag det är skola så det känns fel. men jag kan ju klaga på att jag är / har varit sjuk också. jag är fortfarande men klart evelicious klarar av att jobba och festa ialf,   går ingen nöd på henne .



puss på er.    vårat läsarantal har förresten ökat med 200 % (seriöst)
<3

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0