onsdag morgon 06:22 / sara

aa nu blev klockan såhär mycket igen, efter utebion åkte eve tilda basse jeppsson och jag hem hit till mig och tilda så har vi "sovit" här, följde nyss basse till bussen för han ska och jobba hur man nu orkar det (?) :o jag själv har inte gått och lagt mig bara kollat runt på alla möjliga bloggar, men nu ska jag krypa ner mig i sängen där evelina rulla in för ett tag sen oxå den här gången snacka hon om iran eller nått? för precis ett dygn sen prata hon i sömnen med mig och med öppna ögon och peka mot dörren och sa "ta turken ta turken, koppel och hund" HAHAHA men det är ju skit läskigt ju jag som trodde hon var vaken, lixom hallå?? öppna ögon oxå :o men ajja, hundvakt till eftermiddagen åt lilla älskling teddy puss på han. det här är första natten jag är hemma på över en vecka btw tyckte ni borde veta det jap!



VI RÖSTAR NOG UT IKVÄLL SÅ FORTSÄTT RÖSTA PÅ!
LETA UPP INLÄGGET MED FINALISTERNA OCH RÖSTA DÄR!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0