hemma 03:20 / sara

nu är vi tre hemma från linköping, tog tåget till norrköping sen taxi hem till mig och matilda. vart rätt kul i linköping träffa folk och lite fest oh så, sånt gillas. btw, vi som ska till mallorca idag (fredag) vi fick höra att flygplatsen i mallorca har blivit bombad och två personer har dött där igår, men flygbolaget har inte ringt oss än så vi kommer nog iväg hoppas på det! nu kommer lite bilder från ikväll och mitt inköp, han inte köpa någonting typ blir mer imorgon i think.

käka på chicken kebab istan norrköping, inte burger king dom hade bah slut på muggar hih.


shopping i stan (norrköping)

matilda och evelina på tåget till linköping.

evelina matilda och sara , på tåg stationen i linköping.

i linköping , på väg till festen (tog dock inga kort där typ)

linköping party, matilda sara och eve

eve och mohammed hih

tåget hem till norrköping från linköping, matilda josefin och mikaela

nån? och linus på natttåget till norrköping.

hannes och eve på nattåget hem till norrköping.

evelina jesper och matilda, när vi väntar på taxin i norrköping.

jag iväntan på taxin.

evelina i taxin och tildas hår heh.

jag i taxin hem.

bästa sami taxi chafförn och eve.

bästa sami han stannar för pissning och kommer när vi vill hah.

mitt lilla inköp idag, dom där små drickorna fick jag tio för 100, bra kap :)

puss från mig sara

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0