förändring / sara

sjukt så mycket allt kan förändras på ett år ..
sitter här mitt inatten och lyssnar på lite "sorgsen" musik
        


•  mamma och pappa är skilda, dom skiljde sig i höstas & det är sjukt stor förändring
       
(
mamma & pappa och min stora syster på bilden, 18 år sen)

•  umgås inte med samma goa kompisar bara ett antal, väldigt tråkigt


 (
finns ett hundratal mer bilder på mer kompisar men ah.. jag saknar er)

•  rider inte längre, vilket jag gjort sen jag var 7 år, sålde min ponny förra året, stort misstag

(
på bilderna här ovan är det jag och ballyhar king, vi tävlade msv B där, ångrar att jag sålde honom han är en sjukt bra ponny, btw, idag fick vi höra att han vann msv A, duktig ponken jag saknar dig även mina två b:ponnysar jag hade innan dig)

•  vi har skaffat hundvalp teddy heter han (hos mamma här jag bor jämt)

(
ah teddy på bild och även jag, vi fick hem han när han var 8 ½ vecka nu är han 12 veckor, gissa vad han är för ras?)
 

vissa förändringar är bra,sorgsna,roliga men sånt är väll livet antar jag, not fun!



Hottemptations Kommentarer
Postat av: klara

fina bilder :)

2009-07-20 @ 04:37:11
Postat av: matilda&sara

sv: tack klara!

2009-07-20 @ 16:35:23
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Sara.

Lhasa apso ;P hehe

2009-08-23 @ 20:57:52
URL: http://sarary.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0