evelinas disss

hej bloggen! här sitter jag med mitt godis och min cola, kom hem för jobbet för ett tag sen och jovisst jag har jobbat 11, 5 h . mummma klirr i kassan! varit lagom med folk i butiken och så , så det har varit helt okej. imorgon blir det att dra till vårdcentralen och checka foten & lägga om. tro mig jag ska aldrig tro jag är super women igen vid eld! hehe.

idag blir det en kort diss .


jo exakt vad jag känner nu .  vi har haft hyresgäster eftersom att vi har mer än ett hus på gården. (hoppas ni läser de här , hyresgäster. om man kan kalla er det?)  dom har inte betalat räkningen på flera månader och de är helt sjuka i huvudet. nu har dom tagit husnycklarna när vi slängde ut dom så dom kan komma tillbaka närsom helst och bara gå in. sen så har dom snott grejer i huset, förstört och allt vad dom gjort.   dom har fått rida mina hästar mm gratis och allt. de dom borde vara är tacksamma, men bara så ni vet . nästa gång ni kommer så får pöjkarna stryk av mig ialf . huhu,   så dra åt helvete, erat liv är inte värt att leva, ni har inget liv . varken pengar ele något . så dra åt helvete ;)








pussssssss  <3



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-06 @ 22:22:20
Postat av: anna

sjukt bra blogg måste jag säga, jag läsern varje dag!



jag har undrat så sjukt länge hur man ändrar bakgrunden på bloggen! det som ni har i massa olika rosa nyanser! hur gör man? ;)



om ni har lust att svara kan ni väl kommentera här under ? :)

2009-07-06 @ 22:26:33
Postat av: evelina

det vi gör är att ta en bild från en hemsida (som självklart är lagligt) och sen så gör vi den i ett bra format sedan laddar upp den som bild här i bloggen , kopierar http adressen och klistrar in i background :)

2009-07-07 @ 20:17:24
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: anna

åh, tack för svaret!

men vilka sidor får man dom ifrån? och hur tar man dom isåfall? ;)

2009-07-08 @ 00:10:22
Postat av: evelina

sök på de du vill ha på google bara, sen spara som bild :) puss!

2009-07-09 @ 15:58:12
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0