alla vill vara som evelina

on our way to konsum to bye food and snackish with a gubbstrutt who had snott a klockish.   ahokej .








solen skiner och himlen är blå , åh vad det är skönt at leéva då . noooot. ganska mulet ut och när jag va i stan så var de endast 22 grader!  inatt har jag ialf sovit hos josefine med sebba och basse. igår så var de grillfest hos henne och jag åt mina älskade honungsgrillade revbensspjäll  & pommes . muuumma, till de några cider & lite öl på bordet!  somnade runt 4-5 då folk ringde va 5:e sekund och bad mig komma ut (jag som inte är i åby alllt för ofta). idag blev de att kolla på step up 2 och det är fan sjukt hur bra dom dansar i filmen good also, jagvet att filmen är gammal , men orka bry sig.  ni som inte sett. SE DEN!


Timbaland - Bounce (Original Remix From Step-Up 2)



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0