vart istan.pics /sara

vi slutade halv 3 idag i skolan. jag, jessica och angelica åkte då in till stan.



jessica på donken. jag skratta så jag spydde bara för hon är så pucko hahaha.



pepparkakan på stan med jessica . haha!



Angelica på fiket. vi satta och fika till 20:30. jätte mys! extra öppet var stan idag.



jessica på fiket. bäästa

sen tog vi tåget hem 21:00. och jag kom hem nu precis innan 10.
haha åka runt blacka och allt. sååå jäkla trött på det!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jessica

bästa sara ,heh :)<3

2009-12-17 @ 22:34:23
URL: http://jessicahiltunen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0