VÅGA FÄRGA FRÅN BLONDT! / Matilda





Hejhej Matilda här!

Idag steg jag och Jesper upp runt 2 tiden , himla skönt ni :)
Har vart istan med Jesper och Caroline ,
 dom varjätte snälla som hängde med dit för att köpa hårfärg till mig
Sen gick vi och käka en räkmacka var på Lindahls! Smarrigt.
Nu är jag hemma igen hos mig med Jesper , Han ska färga mitt hår nu ,
himla bra att ha en pojkvän som kan sånt :D

Aw, visst är jag gullig? ;)
haha drev, tänkte härma Dessie lite!

Iveckan färgade jag mitt hår från blondt till den jag har på bilden som är tagen nyss.
 har velat färga från blondt jättelänge men har bara inte vågat krossa blondteamet,
NU känns det ganska skönt att jag har gjort det, fast kommer sakna det blonda vilket jag redan gör men gjorde detta för mitt hårs skull , visst är jag snäll? :) har fått en ny syn på hår och är på godväg att nå min hår-dröm

 


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har ni vart tsm ? :)

2009-12-13 @ 11:33:22
Postat av: caroline

ditt hår var grymt snygggt bara så att du vet :)<3

2009-12-13 @ 20:14:02

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0