u' wanna taste my humour?

evelina här btw!











båda är dynggamla men så himla roliga & fula, haha absolut evelina humor ω

annars så har jag gjort glasyr som jag har hällt på pepparkakor. jag tog och drack kaffe med hela tjocka släkten & åt pepparkakor. mmums!   nu har jag städat mitt rum också, finally!

imorgon är det sista skoldagen innan jullov. yess! så himla najs
jag vill bara dra någonstans nu bort ifrån norrköping!



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Madde

Okej, nåt allvarligt eller? Hoppas det gick bra iaf! Jag har i princip bara jobbat idag,inte gjort så mycket mer. Hoppas du har en bra kväll! Kram /M

2009-12-16 @ 20:26:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0