"the perfect man" /sara

den gamla goa filmen går på teven nu på 3:an!
jag ser den med mig själv. äter godis med mig själv.
mamma hämta mig på tågstationen och det är bara hon, jag och teddy hemma.
så teddy får joina mig. <3


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej! :D

Allt bra med dig? :)

Hoppas du får en bra dag idag ;D

Sov så gott!!! ;D Natti ^^,

2009-12-17 @ 02:14:28
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0