tha day's outfit/ eve


dyngnajs va? har gått utan smink hela dagen också och håret i en knut!

sov hos sebastian tonight, natthumor? jaa det kan man säga .. haha, sjukt vad vi garvade, sov gott gjorde jag ialf! imorgon är det ytterligare en skoldag, hoppas på att den inte blir så långtråkig. jag har ialf helgen att se fram emot som jag nog även tror att alla andra har!  & jag hoppas innerligt att jag inte blir kvar i norrköping! allt hänger på sara babu, tyvärr kan jag inte få tag i henne då alla komunikationsgrejer hemma är blockade typ? aya vi hörs senare nu ska jag skriva massa uppsatser så lärarna blir glada imorgon!

puss ifrån mig/ EVELINA






Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0