tankar../ EVE

whatzup med alla j*vla sex& kåt bloggar/ bilder? hälften av alla 94/ 95 :or trycker upp de dom har och gör allt för komentarer och popularitet, jag började sminka mig i 8:an och nu sminkar sig de flesta i 5:an typ?  vart är samhället  påväg.. haha, jag vill inte låta som en morsa men seriöst. det är sjukt, och jag är inte direkt en sån som kollar ner på folk på stan men aso, ao .. de verkar ha kul ialf :)

kolla bara in den här bloggen: http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5981345   .   behöver jag säga något? jag sara och matilda kanske ska börja porra oss och ta massa nakenbilder för att få hamna i slitz eller hamna på bloggtoppen och tjäna pengar? .. eller inte. haha, skulle aldrig vika ut mig för pengar (:


jag i 9:an utan smink eller löshår eller något iknowulikeit'

/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0