svar på komentar/ evelina



om ni inte kan läsa så står det:
hej, jag såg att du hade kommenterat Kenzas inlägg om Thailand. såg ett ganska stort fel. det finns inga hajar vid Thailand. inga hajar alls i indiska oceanen. Den enda dödliga där är brännmagnet. bara så du vet.

okej, för det första. det heter brännmanet, tro inte att det är dödliga magneter som man sätter på kylskåp som simmar runt .. haha

och för det andra. är du skön ele? klart det finns hajar haha. jag har till och med simmat med hajar eller de var ca 5- 10 meter ifrån mig när jag var och snorkla vid en ö som tillhör phiphi islands. så jo det finns hajar. där såg jag 5 stycken samtidigt så jag tror inte att jag hade någon konstig syn direkt haha.

det finns både black tip shark och leopard haj vad jag vet.  och det jag vet är egna upplevelser, varför skulle jag ljuga? haha



okeej.. undrar hur man ens kan söka på de om det inte finns? :) haha jag ska inte vara dryg men jag tyckte att ''konstaterandet'' var lite konstigt haha.


en bild ifrån phiphi islands i thailand


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hur är det idag? Kram /M

2009-12-16 @ 16:45:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är fint med mig också. Vad har du gjort idag?

2009-12-16 @ 17:59:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0