special taste?

jag (EVELINA) får höra ibland att jag har ganska skön klädstil när jag bara använder det jag tycker är snyggt, d v s stora tröjor grymma smala jeans/ tights, stora mössor & massa acesoarer (eller hur det stavas..)

likaså med killar & allt vad det är.

så nu till min nyårs outfit .. jag ska inte ha klänning & klackskor tror jag! jag kommer nog sova ganska länge imorgon & sen åker jag till viktor och fixar mig & allt. tror att jag kommer ha skinntights & paljettlinne, stor klocka & mössa kanske, hihi. & självklart converse till ..
jag orkar inte gå om kring med en 20 cm klack och smila fasst fötterna nästan brinner upp. & dom jag umgås med vet hur jag är med allt & dom bryr sig inte ett smackk.

sen tänkte jag att jag skulle göra en ''årets''
jag har massa årets på lager så vi kanske får ta lite efter nyår också!
men iallafall..



han är varken snygg eller söt, men han är sjukt het. hans röst & alla hans tatueringar blandat med hans attityd.. mmmmums säger jag bara. hans features är mycket bättre än hans egna tycker jag.




och ni hör när han kommer in i låtarna eftersom att det är han som gör hela låten =)










amazing

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

tagga nyår, och du är snygg i allt evebaby :D

2009-12-31 @ 12:50:11
Postat av: EVELINA

hihi love u <3

2009-12-31 @ 13:35:52
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0