PS3 O-M-G !


Det här är jag (Matilda) hemkommen från en faktist rolig skoldag,
 drog en fjortis stil med rosa mjukisdräkt med uggs till det
och FYF*N vad skönt det kändes :)


somsagt PS3!!!!!

Våran klass har så mycket pengar att vi tjänat ihop till massa fina priser till ett stort lotteri som vi hade idag och det är klart att jag vinner PlayStation3! Eller istort sätt var det min mor men hon skulle inte använda det ändå sa hon, hihi best mum.
HAHA visste faktist ärligt inte vad de för nått utan kanske ordet "tvspel" bara ;p
Vi har inget sånt här hemma eftersom vi är bara tjejer som bor här
men jag tycker att de är säkert lika kul oavsett om man är kille eller tjej :)
Så någon dag på jullovet antar jag att min pojkvän ska 
visa hur det fungerar för jag är ju sååå teknisk .....

___________________________________________________________________________
  Uppdatering

Har vart ute och gått med lilla valpen i snöstromen och teddy ville inte gå så jag fick bäraa honom halva vägen *suck*
NU har jag pratat med caroline och vi försöker lista ut vad vi ska göra eller hur vi ska göra ikväll men FÖRST stallet.
Hörs snart då!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

SÖTNOS! ^__^ <3

Du gillar Fokis blogg va? :3

Kika gärna in på min, du kanske kommer att tycka om den också!

Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill! :*

2009-12-17 @ 17:35:10
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0